Bez względu na to czy prowadzisz działalność stacjonarną czy zdalną powinieneś zarejestrować ją na wybrany adres. Właściciele firm z fizycznym lokalem nie muszą się zastanawiać nad swoimi danymi korespondencyjnymi. W przypadku działalności internetowych jest nieco inaczej, a najlepszym rozwiązaniem może być dla nich wirtualne biuro. Dowiedz się czym jest, jakie są jego wady i zalety oraz w jaki sposób Bugalter pomoże Ci w jego zarejestrowaniu!

Wirtualny adres – czym jest i kto powinien go zarejestrować?

Każdy właściciel działalności powinien zarejestrować ją na konkretny lokal tak, aby urzędy, Klienci czy kontrahenci mogli przesyłać pisma i listy. W przypadku firm zdalnych wynajmowanie biura nie jest opłacalne, dlatego najlepszym wyjściem będzie zarejestrowanie wirtualnego adresu – danych oferowanych przez działalność outsourcingową obsługującą Twoją korespondencję. Jest to rozwiązanie idealne dla mniejszych lub średnich przedsiębiorstw, którym zależy na prowadzeniu zintegrowanej księgowości oraz odbieraniu poczty zaadresowanej na adres inny niż prywatny.

Korzyści płynące z wirtualnego adresu firmy

Istnieje wiele zalet, jakie niesie ze sobą takie rozwiązanie, a należą do nich:

Zagrożenia płynące z rejestracji wirtualnego biura

Niestety nie wszystko, co dobre musi się sprawdzać. Rozwiązanie, jakim jest wirtualny adres firmy może być ryzykowne szczególnie jeżeli wybierzesz niewłaściwą agencję outsourcingową. Skup się na tym, aby była ona terminowa, skrupulatna oraz rejestrowała wyłącznie renomowane przedsiębiorstwa – unikniesz wtedy sytuacji, w których pracownik nie przekaże Ci ważnej dokumentacji lub krzywdzącej oceny Twojej działalności przez pryzmat innych obsługiwanych firm.

Zarejestruj wirtualny adres swojego biznesu z Bugalter!

Nie posiadasz biura, a chcesz profesjonalnie zarządzać swoją korespondencją? Skorzystaj z pomocy Bugalter – zarejestrujemy dla Ciebie miejsce zameldowania działalności i zajmiemy się odbiorem oraz przekazaniem wpływającej poczty.